تجارت الكترونيكي: تعاريف، موانع و راهكارها
قیمت سایت:۴۲۰۰۰ ريال
تخفیف: ۰ درصد
قیمت: ۴۲۰۰۰ريال

تجارت الکترونیکی: تعاریف، موانع و راهکارها

پدیدآوران:

پیام حنفی‌زاده

علیرضا علیزاده

مهرداد رضائی


ناشر:
جهاد دانشگاهی (دانشگاه صنعتی شریف)

دسته بندی:
380 تجارت و بازرگاني

شابک:
تعداد صفحات :۳۸۸

سال چاپ:۱۳/۸۶/۰۷

موضوعات:
بازرگاني الكترونيكي
       توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات در باره کتاب
راهنمای خرید کتاب

کتابهای مرتبط

تجارت الکترونیکی، مطالعات نظری و کاربردیناشر:موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی قیمت:۳۵۰۰۰ ریال
قدم به قدم با برترین نمونه تجارت الکترونیک AMAZON.COMناشر:توسعه آموزش قیمت:۲۵۰۰۰ ریال
کسب و تجارت الکترونیکی: رویکردی مدیریتی [کد 1014 ]ناشر:سازمان‌ مطالعه ‌و تدوین‌ کتب‌ علوم ‌انسانی ‌دانشگاهها (سمت) قیمت:۱۱۰۰۰۰ ریال
کسب و کار الکترونیکی هوشمندناشر:موسسه ‌فرهنگی‌ هنری‌ دیباگران ‌تهران قیمت:۳۹۰۰۰ ریال